2013. február 13., szerda

Cirmos rózsa

Sajnos a találkozó nem jött össze Miával (nagy bánatunkra), ugyanis a fránya vírusok még mindig nem hagyták el :(
Viszont nem bírtam megállni, és tegnap lelepleztem előtte, hogy mit kap. Állítólag tetszik neki :) Legalábbis amikor felajánlottam, hogy amennyiben nem tetszik neki mégsem, én nagyon szívesen megőrzöm, tiltakozást mutatott :)

Szóval íme:





Ez egy karkötő. Alapjáraton bebújós, mérete állítható.
A karkötő alapja fekete "patkányfarok", közé varrva, fehér nagy szemű gyöngyökkel. Egy közösségi portálon egy ismerős blogger osztotta meg, mint ötletességet. Szerelem első látásra, és rögtön jött az ihlet, hogy mit kap Mia szülinapjára.

 A patkányfarok félbe lett hajtva, és át lett vezetve egy nagy műanyag fekete gombon.  A gombon lett rögzítve a virág, a másik végén csomó van. A csomó után hagytam még a patkányfarokból, hogy a csomót ide-oda csúsztatva lehessen még a méreten állítani.

Kinyitva így néz ki:

Az alap ötlet az volt, hogy a nagy fekete gombra, piros rózsát teszek, két-három levéllel. A gomb elég nagy, két okból is, egyrészt, hogy át lehessen rajta húzni a patkányfarkat, másrészt pedig, hogy legyen hely, amire a díszeket rögzíteni lehet.

A rózsa a már korábban mutatott hordosv oldalán található virág, némileg tovább gondolva.
A rózsát ugyanazzal a horgolótűmmel készítettem, mint a fehér szütyőmön, de lazábban horgoltam, így jóval nagyobb is lett. A gombnál is nagyobb. Így viszont a levelek már nagyon gyűrődtek volna, mivel nem lett volna tartásuk azon a részen, ami kilátszik a virág alól.
A virág alapszíne narancsosan piros, vagy pirosasan narancs, de szép. Viszont akárhogy tekertem, nagyon egybefolyt, nem igazán látszódtak a szirmok :(
Hirtelen felindulásból tettem az eredetire még egy sort, és az egészet végighorgoltam citromsárgával, minden szembe egy rövid pálcát téve. Jobban látszanak tőle a szirmok, és a kettő szerintem nagyon passzol egymáshoz.
Nektek mi a véleményetek?

u.i.: Igen, Mia jól gondolod, szerintem tényleg annyira öreg vagy (Velem együtt :)

1 megjegyzés:

  1. Nem Állítólag... Ez nem a Discovery... IGENIS IMÁÁÁÁDOM!!!!!! Már alig várom, hogy viselhessem, no meg, ha jó kislány leszek, akkor megkaphassam a nyakláncot, amit ígértél... ;)

    VálaszTörlés