2013. május 1., szerda

Anyáknapja 2

Már két napja írom ezt a bejegyzést... 
Nem is az írással van gondom, hanem a technika fránya ördöge megnehezítette a fényképek feltöltését. Most valahogy még a Mia által javasolt módszer is nehezen jött össze. De úgy néz ki, hogy ez most működni fog. 

Na szóval...

Mint említettem a korábbi bejegyzésben, kicsit összecsaptak a fejem felett megint a hullámok. 
Idő hiányban keresni kellett egy gyorsan megvalósítható, egyszerű, de nagyszerű megoldást. 
Szerencsére a családban mindenki szeret olvasni, így egy könyvjelzővel nem lehet melléfogni :)

Igen ám, de milyen legyen?

Tavaly a Luca napi vásárra anyu horgolt többet is. Szépek voltak és egyszerűek. Recehorgolással készült egy részük, meg rojtosak is voltak. 
Akkor tájt én már szugeráltam egy fajtát itt a neten.
Méghozzá ezt
Leírás sajnos nem volt hozzá magyarul. A megadott link egy angol oldalra dob át. Habár van hozzá rajzos útmutató is, sajnos nem értettem, hogy melyik jel mit takar. Az angol szöveget meg még annyira sem értettem, mint a rajzot :(

Szerencsére időközben rátaláltam a horgolószótárra ami nagyban megkönnyítette a helyzetemet. 

A google fordító és a szótár segítségével lefordítottam a szöveget, és így elég bátran kezdtem neki angyalkás könyvjelzőt készíteni.

Hát a prototípussal nem dicsekednék inkább...

Ez már egy gyakorlottabb példány:

A könyvből ennyi látszik ki:






Az eredeti "szeretek horgolni" féle angyalkás könyvjelzőnek a végéről nekem hiányzott valami, és az angol leírás alapján tettem a végére bojtot. Személy szerint nekem jobban tetszik így.

Egészében így néz ki:

Egy kép az angyalkáról kicsit közelebbről:



Elnézést kérek a fényképek minőségéért. Mostanában a technika sajnos nem a barátom :( 
Élőben szebbek :)
Már úton is vannak rendeltetési helyük felé. Elvileg időben oda kell érniük.

Amennyiben igény mutatkozik rá, szívesen felteszem a leírást magyarul.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése