2013. augusztus 31., szombat

Fényképek

Meghoztam a tegnap megígért fényképeket. 

Ezt a fa "babát" vettem, a harang majdani keményítéséhez, ha ló nincs alapon... 

Így néz ki fejetlenül:



 Egy harang, aminek a mintáját fogalmam sincs melyik oldalról mentettem le, szóval nem saját, csak éppen a baba "testének" méretéhez van igazítva. Ki kellett belőle vennem egy részt, hogy jó legyen a formára.


Ez pedig ugyanaz a harang, kicsit feltúrbózva:


A horgolás előtt gyöngyöt fűztem a fonalra, és az utolsó körben egy láncszemes pálcákkal rögzítettem egyenként.

Családi lepke:
A teste ugyanazzal a technikával készül, mint az angyalos könyvjelző "szára"(?). Hála M.-nek, így tényleg nagyon pillangós :)



A feje 6 egyben horgolt egy ráhajtásos pálca, a teste pedig 18 db 5 egy ráhajtásos egyben lehorgolt pálca csoport.




Ez pedig egy kísérlet egy fiús könyvjelzőre.
Ez egy pókocska akar lenni, amelyik a hálójáról lóg le.
A pók 5 lánc szemből álló gyűrű köré horgolt három ráhajtásos pálcákból áll. A feje rész (az van alul) úgy lett kialakítva, hogy egy rövid pálca, egy félpálca, egy egy ráhajtásos pálca, három ugyanabba a pálcába horgolt két ráhajtásos pálca, egy ráhajtásos pálca, fél pálca, rövid pálca.
Utána pedig a lábak (két-két pálcát kihagyva közöttük) készültek 9 láncszemből (8+1 sormagasítás) két sorban horgolva. A második sorral értem vissza a testhez, és egy hamis pálcával ugyanabba a háromráhajtásos pálcába kapcsoltam be, ahonnan elindultam kifelé.

A háló egy 7 láncszemből álló gyűrűből indul ki. Három láncszem sor magasítás, két láncszem, egy ráhajtásos pálca. Egy ráhajtásos pálcák, köztük 2 láncszemmel.
A következő kör három láncszem sor magasítás, 3 láncszem, egy ráhajtásos pálca.
A következő körön a pálcák között már 5 láncszem, a legszélső körön pedig 8 láncszem van az egyráhajtásos pálcák között.

A pók nem igazi, de azért prototípusnak nem is annyira rossz...

Különben most vettem észre, hogy Kata újabb közös horgolást hirdetett. Egy nagyon szép négyzetes csipkét horgolunk az ő leírása alapján. Én mindenképpen neki vágok, annyira tetszik. Ha van kedvetek, csatlakozzatok ti is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése